هیچی نشده!






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


رمـــــــــانــــخــــانـــه

Bedonesharh

پـــــــــــرواز را تمرین میکنم...

میخواهم این بار من آن پرنده ی رفتنی باشم ...

بگذار آنها پروازم را به خاطر بسپارند!

خســــــته امــ از این هــمـــه
خــواســتن هایــی که داشتنــ نمیشوند!


لعنــــــت به همه ضرب المثل های

جهان که هروقت لازم شان داری،

برعکس از آب درمی آینــــــــد...

مثلا همین حــالا که من تو را میخواهم

و طبق معمول،خواستن نتوانستن استـــــــ.....


همیشه سخت ترین جای ِ کار اینه که،‌

تظاهر کنی که هیچی نشده…

خدا به من اجازه داده

فقط ... از دور یواشکی دوست داشته باشم!

همین ...

بغض

یعنی نرو!

بفهـــــــــــم . . . !


چه کسی ... برای عشق بازیه ما ...

شعر اتل متل را خواند ...

که به راحتی پاهایت را از زندگیم بر چیدی؟

حالا من ماندم و دو پایم...

که انتظار پاهایت را میکشند!


تنها نشسته ام

با قطره اشکی در گوشه چشمم.

دل گیر از همه به دل مانده ها!!!

اما هیچوقت گدای عشق نبودم و نمیشم.

وقتی فقط می توانی بگوی،

هرچه بادا باد ...

حتی اگر ،

دل کوه را هم داشته باشی،

گریه ات می گیرد


عشق یعنی به کسی اختیار بدی که نابودت کنه

اما اعتماد کنی که این کارو نمی کنه ...!

 

آنقـــدر محـــال شـده ای

کـه دیگـــر تــــو را . . .

آرزو هــم نمیکـــنم . . .!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,ساعت13:3توسط Sina | |